HTML

Ki van ott bent hahó?

Azt, hogy kire vetődik az árnyék, nos, a legtöbb esetben nem magunk dönthetjük el. Van, akinek sikerül kilépnie belőle, de van, akit csak nagyon ritkán éri fény, és szomorú tény, de az a kicsi is csak azért teszi, hogy legyen valami fogalma arról, hogy ilyen is van.

Friss topikok

Linkblog

2010.07.13. 22:48 kékasszony

Saját keresztem

Cipelem Uram, a saját létemre szabott keresztem

Míg egyszer csak el nem ereszt Ő,

Vagy Én el nem eresztem…

 

 

Míg

Egyszer

Csak

El

Cipelem Uram, a saját létemre szabott keresztem

Nem

Ereszt

Ő

Vagy

Én

El

Nem

Eresztem

 

Szólj hozzá!

Címkék: saját keresztem


A bejegyzés trackback címe:

https://nakivanottbentnakivanottbentlegbelul.blog.hu/api/trackback/id/tr872150201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása