HTML

Ki van ott bent hahó?

Azt, hogy kire vetődik az árnyék, nos, a legtöbb esetben nem magunk dönthetjük el. Van, akinek sikerül kilépnie belőle, de van, akit csak nagyon ritkán éri fény, és szomorú tény, de az a kicsi is csak azért teszi, hogy legyen valami fogalma arról, hogy ilyen is van.

Friss topikok

Linkblog

2010.02.20. 13:31 kékasszony

FOLYAMATOS TUDATOS TUDATHASADÁS

 

 

 

 

 

Kedves tudatom, ezennel tudatom meghasadtál

Ez itt nem népköltés, legalább két öltést kaphatnál

Kérem, hogyha segítene, az rajtam is segítene

Milyen mély ez a nyom, tán még agyon nyom

Nyomot hagy az agyamon, mert az agyamra ment

Így leszek én agyament. Nem szólok többet csak

Egyet nagyon kedvelem az érett édeskés meggyet

Bár életem többé-kevésbé sanyarú még sem lettem

Tetőtől talpig savanyú és tudom, hogy az állításom

Is kétes mert a meggy inkább savanyú, mint édes

Az ízekkel amúgy is hadi lábon állok, mert minden

Íz hazug és álnok az élet az édes vagy keserű

A halálnak társa a keselyű az embernek mindkettő

Dögletes ám e madár mégis csak ötletes hisz

Nekünk a halál oly keserű, de mit szólna ehhez a keselyű?

Édes az barátom mi az, hogy keserű?

Ja hogy ez már több mint egy nekem eztán egyre megy

Na, én most már mentem s öltök kettőt menten

Többet már nem költögetek, inkább szaporán öltögetek

    

 



Szólj hozzá!

Címkék: tudatostudathasadás


A bejegyzés trackback címe:

https://nakivanottbentnakivanottbentlegbelul.blog.hu/api/trackback/id/tr461775714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása